Gjest Magnus Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Hvordan tolker man innsendingsfrister? Påskekryssordet må være framme innen mandag 20. april, vil det si at det må postlegges fredag, for å være fremme lørdag?
Gjest karih Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Ofte står det: "Må være redaksjonen i hende", og da tolker jeg det slik at mottager må få levert posten på døren den angitte datoen. Jeg prøver å være litt tidligere ute, uten at det har gitt meg noe særlig vinnerlykke.
Gjest heidi Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Jippi, jeg har vunnet igjen, (3.gang på 4 mnd). Før har jeg sett det i magasinet el onsdagskrysset, men denne gangen har jeg vunnet søndagskrysset 253, og det har jeg ikke fulgt med i en gang. Fikk loddene i posten i dag. Men over til fristen for innlevering. Hvis fristen er en mandag, sørger jeg alltid for å sende kryssordet så tidlig at jeg er sikker på at det er minst en dag før fristen går ut. Altså fremme til mottaker.
Gjest Gerd Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Jeg stoler aldri på garantiene til posten. Best å være ute i god tid. Jeg ville aldri stolt på ar et brev som postlegges fredag kommer fram i tide lørdag morgen. Jeg har også vunnet et par ganger, men nå er det lenge siden.
Gjest Steinar Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Innen mandag betyr at kryssordet må være hos mottaker i løpet av mandagen. Stole på posten? Tja. noen ganger har jeg valget mellom det eller ikke å sende inn. Og får sjelden bekreftelse på hverken det ene eller andre. :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå