Gjest Irene Skrevet 23. april 2003 Skrevet 23. april 2003 Jeg søker etter " brukt som foræring" og " en slik brukes i Egeerhavet", det første er på 8 bokstaver, det andre ordet på 4. Håper noen kan hjelpe meg .
Gjest hans Skrevet 23. april 2003 Skrevet 23. april 2003 synes å huske at noen svarte kaik på 18 v, men i mitt leksikon står det at den brukes i tyrkiske farvann.egeerhavet ligger mellom hellas og lilleasia,så dermed skulle en tro svaret er rett
Gjest Torhild Skrevet 23. april 2003 Skrevet 23. april 2003 - skrev (På 23.4.2003 den 18.27): Jeg søker etter " brukt som foræring" og " en slik brukes i Egeerhavet", det første er på 8 bokstaver, det andre ordet på 4. Håper noen kan hjelpe meg . foræring = påskeegg kaik er riktig på 18 v. lykke til videre
Gjest Irene Skrevet 23. april 2003 Skrevet 23. april 2003 - skrev (På 23.4.2003 den 18.52): synes å huske at noen svarte kaik på 18 v, men i mitt leksikon står det at den brukes i tyrkiske farvann.egeerhavet ligger mellom hellas og lilleasia,så dermed skulle en tro svaret er rett Tusen hjertelig takk for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå