Gå til innhold

Forfatter påskekryss 8.april

Anbefalte innlegg

Gjest Eva Taraldstad

Jeg står helt fast på forfatter på tre bokstaver, sjette vannrette linje ovenfra, litt til høyre for midten. mener jeg har riktige ord ellers, men forfatteren blir ODN, og jeg finner ingen fornuftig forklaring? Noen som kan hjelpe?

Innlegg redigert. (04-12-09 11:38)

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/7709-forfatter-p%C3%A5skekryss-8april/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest macknife

Jeg står helt fast på forfatter på tre bokstaver, sjette vannrette linje ovenfra, litt til høyre for midten. mener jeg har riktige ord ellers, men forfatteren blir ODN, og jeg finner ingen fornuftig forklaring? Noen som kan hjelpe?

ODN stemmer. Han er en færøyisk forfatter iflg. SNL Debuterte i 1970 med diktsamlingen Hvirlur

Gjest Andrine

Odn er riktig, du finner navnet her på NKL også.

Gjest Dånnes

ODN er riktig. Færøysk forfatter:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...