Gjest tine Skrevet 12. april 2009 Skrevet 12. april 2009 Vet at dette har blitt nevnt i tidligere innlegg... men jeg så ingen bekreftelse på at Skolebarna til Hansen er RANSELMARTYR... jeg har FARTER..... Men kan gå for MARTYR:)Håper noen ser dette...
Gjest macknife Skrevet 12. april 2009 Skrevet 12. april 2009 .....martyr. Prefiks loddrett blir gyro.
Gjest tine Skrevet 12. april 2009 Skrevet 12. april 2009 Vet at dette har blitt nevnt i tidligere innlegg... men jeg så ingen bekreftelse på at Skolebarna til Hansen er RANSELMARTYR... jeg har FARTER..... Men kan gå for MARTYR:)Håper noen ser dette... Takk... men den er ikke helt pen da... Jesus led vel martyrdøden...Det er kanskje der han har blitt inspirert..God Påske:)
Gjest -Kjell Skrevet 12. april 2009 Skrevet 12. april 2009 Martyr er vel litt noe mye for strengt for ranselbruk, syns jeg, så jeg går for -FARTER. GERO er oppført som en forstavelse her i NKL, men finner ikke ut på enkle vis hva det skal bety. Kanskje det finnes en tredje mulighet, men jeg ser ingen i farta.
Gjest Dånnes Skrevet 12. april 2009 Skrevet 12. april 2009 gero-, geronto-, forstavelser som angir at noe har med alderdommen å gjøre.
Gjest tine Skrevet 12. april 2009 Skrevet 12. april 2009 Vet at dette har blitt nevnt i tidligere innlegg... men jeg så ingen bekreftelse på at Skolebarna til Hansen er RANSELMARTYR... jeg har FARTER..... Men kan gå for MARTYR:)Håper noen ser dette... TAKKER:....... jeg går for FARTER:):)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå