Gjest bht Skrevet 11. april 2009 Skrevet 11. april 2009 Står helt fast! Bare 2 bokstaver mangler. Må ha noe som er helt galt! Musiker, loddrett ca midt på helt til venstre;AU?ETER?? Hverken asen eller esel passer inn der jeg mangler en bokstav! Hjelp!!
Gjest Øyvind Skrevet 11. april 2009 Skrevet 11. april 2009 Jeg har auleter. SNL: aulet, aulosspiller. aulos, gresk og lilleasiatisk blåseinstrument av skalmeietypen med dobbelt rørblad og to sylindriske rør hvorav det ene var forsynt med 4–15 fingerhull. Antikk opprinnelse.
Gjest sosi Skrevet 11. april 2009 Skrevet 11. april 2009 Står helt fast! Bare 2 bokstaver mangler. Må ha noe som er helt galt! Musiker, loddrett ca midt på helt til venstre;AU?ETER?? Hverken asen eller esel passer inn der jeg mangler en bokstav! Hjelp!! hvilken kryssord er dere på??
Gjest sosi Skrevet 11. april 2009 Skrevet 11. april 2009 Står helt fast! Bare 2 bokstaver mangler. Må ha noe som er helt galt! Musiker, loddrett ca midt på helt til venstre;AU?ETER?? Hverken asen eller esel passer inn der jeg mangler en bokstav! Hjelp!! Takk, ikke rart jeg ikke skjønte noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå