Gjest gubba Skrevet 9. april 2009 Skrevet 9. april 2009 Nå mangler jeg bare riktig på regissør, 3. vannrett nedenfra. Jeg mangler 1. og 3. bokstav. Hvis 3. bokstav blir noe annet enn Y så passer det ikke med min løsning på skodde (loddrett). I så fall må jeg ut i sfæren og spørre igjen. ( Og jeg som for litt siden trodde jeg skulle klare denne uten hjelp fra dere.) Ps. Nå skinner sola her på Sørlandet. (Agder om dere vil?)
Gjest Annka Skrevet 10. april 2009 Skrevet 10. april 2009 - skrev (På 9.4.2009 den 14.49): Nå mangler jeg bare riktig på regissør, 3. vannrett nedenfra. Jeg mangler 1. og 3. bokstav. Hvis 3. bokstav blir noe annet enn Y så passer det ikke med min løsning på skodde (loddrett). I så fall må jeg ut i sfæren og spørre igjen. ( Og jeg som for litt siden trodde jeg skulle klare denne uten hjelp fra dere.) Ps. Nå skinner sola her på Sørlandet. (Agder om dere vil?) Hjelp!! Er det mulig å mangle et ord og ikke være istand til å løse dette? Svaret er ja, har holdt på i to dager. Hva er løsningen på ordet skodde? Har fått tåke...... Takk til den som hjelper.
Gjest Annka Skrevet 10. april 2009 Skrevet 10. april 2009 Takk Andrine, skal bli godt å få sove igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå