Gjest Liv F Skrevet 22. april 2003 Skrevet 22. april 2003 Kan noen hjelpe med svaret på følgende: Ytterst til høyre og midt på sida:Drikk 5 bokstaver. Jeg har a som første bokstav. Vannhullet: Skulle bli oasen, men jeg har -ARE- . Hovedstad er vel Dakar." Snill bank"? E-RD. Håper noen kan hjelpe da dette er de siste ordene jeg mangler.
Gjest Merethe Skrevet 22. april 2003 Skrevet 22. april 2003 jeg har ASINA, BAREN, banken finner jeg ikke igjen, men jeg tror det var noe sånt som EBRD eller EBRG
Gjest jon Skrevet 24. april 2003 Skrevet 24. april 2003 Kan noen hjelpe med svaret på følgende: Ytterst til høyre og midt på sida:Drikk 5 bokstaver. Jeg har a som første bokstav. Vannhullet: Skulle bli oasen, men jeg har -ARE- . Hovedstad er vel Dakar." Snill bank"? E-RD. Håper noen kan hjelpe da dette er de siste ordene jeg mangler. Banken blir ebrd. Sjekk www.ebrd.com. Jeg sliter imidlertid i området nede til høyre. Jeg har: fikk farlig post: uria klargjør: rer? skjæret: konge: rex ? Jeg får ikke noe meningsfullt løsningsord her. Kan noen hjelpe?
Gjest jon Skrevet 24. april 2003 Skrevet 24. april 2003 Jeg synes noen av disse løsningsordene blir rare: - ampero stemning ? - nu slukker moder .... lys - jeg har lyst på sex! (litt usikker på om sex passer). Har jeg gjort feil?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå