Gå til innhold

onsdag 158, kirke

Anbefalte innlegg

Gjest ingjerd
Skrevet

Loddrett, midt på. Finn ikkje ut midten på dette lange ordet. Etter ...til.... blir det berre rot. Nokon som kan hjelpe med 3,4 bokstavar i tillegg til til....?

Skrevet

Midtdelen i kirke = tolknings.

Håper at det hjelper :-)

Gjest amanda
Skrevet

Loddrett, midt på. Finn ikkje ut midten på dette lange ordet. Etter ...til.... blir det berre rot. Nokon som kan hjelpe med 3,4 bokstavar i tillegg til til....?

Etter å ha rotet i papirbosset og søkt i kryssordet har jeg funnet følgende:

Ikke noe TIL midt på, men TOL, og de 3-4 neste bokstaver er da KNING- altså tolkning...........

håper det hjalp, si fra hvis du vil ha hele ordet

Gjest amanda
Skrevet

Der slo du meg med de 2 min jeg brukte på å endevende papirbosset mitt, her har spørsmålet ligget i 2 timer, og så sjekker vi PCn samtidig, må være tankeoverføring

:-)

Innlegg redigert. (03-30-09 17:11)

Skrevet

Jippi! Klem til deg - og Amanda Miranda, du må se til å få system og orden i papirsøpla!

Gjest amanda
Skrevet

OK, jeg skal sørge for datosystem og alfabetsortering i papirspannet, heldigvis tømmes det bare hver 14. dag

Innlegg redigert. (03-30-09 17:17)

Skrevet

Der slo du meg med de 2 min jeg brukte på å endevende papirbosset mitt, her har spørsmålet ligget i 2 timer, og så sjekker vi PCn samtidig, må være tankeoverføring

:-)

Innlegg redigert. (03-30-09 17:11)

Hva skal jeg si da som hadde kryssordet liggende ved siden av PC'n! Spørsmålet dukka nok opp mens middagen ble klargjort, og etter det har jeg hatt en god middagshvil. Slike spørsmål vil vi ikke ha mellom kl. 15.00 og 19.30, barne tv, Østnytt og Dagsrevyen må også få plass. Livet består av mer enn Hansens kryssord, nemlig!

Skrevet

Olav, da! Hansen ruler! Klem til deg :-)

Gjest Ingjerd
Skrevet

Tusen takk for iherdig innsats frå dokke alle. Tenk å ikkje sjå sjøl at det skulle vere tol... og ikkje til..... .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...