Gjest einar Skrevet 28. mars 2009 Skrevet 28. mars 2009 Vannrett til venstre linje 8 nedenfra. Jeg fikk løsningen sammensatt av tre ord. Jeg fikk midterste ordet til å bli -lag-. Er det andre som har fått dette, eller noe annet?
Gjest Parker Skrevet 28. mars 2009 Skrevet 28. mars 2009 Beklager ! Medielaganfører skulle vel passe.
Gjest Sverre Skrevet 28. mars 2009 Skrevet 28. mars 2009 Vannrett til venstre linje 8 nedenfra. Jeg fikk løsningen sammensatt av tre ord. Jeg fikk midterste ordet til å bli -lag-. Er det andre som har fått dette, eller noe annet? Prøv "mediefaganfører". VEF er faktisk en organisasjon når vi googler det.
Gjest amanda Skrevet 28. mars 2009 Skrevet 28. mars 2009 Jeg takker for hjelp og godt samarbeid! Org. kan være så mangt. Jeg har ikke funnet noen VEL eller VEF, og har i all beskjedenhet skrevet mediesak, selv om jeg ikke finner noen org. VES heller. Innlegg redigert. (03-28-09 23:44)
Gjest Andrine Skrevet 28. mars 2009 Skrevet 28. mars 2009 Jamen Amanda, når jeg søker på organisasjon her på NKL så kommer det jo opp vel, så da mener jeg at det kan brukes. For slikt som f.eks. Storvik Vel er jo en organisasjon.
Gjest amanda Skrevet 28. mars 2009 Skrevet 28. mars 2009 Klart du har rett, takk skal du ha, skogen var full av trær ...... Innlegg redigert. (03-29-09 00:28)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå