Gå til innhold

spesialistene og jodling

Anbefalte innlegg

Gjest gubba
Skrevet

Kan noen hjelpe meg med disse ordene? Vannrett og loddrett midt på til høyre. Trenger første del av utgave også.

Fortsetter under...

Gjest p-hafn
Skrevet
  - skrev (På 11.3.2009 den 20.18):

Kan noen hjelpe meg med disse ordene? Vannrett og loddrett midt på til høyre. Trenger første del av utgave også.

Tenk på området som er kjent for jodling, og spesialistene behøver ikke være fagfolk, bare et ord fra vanlig dagligtale.

Gjest Terje
Skrevet
  - skrev (På 11.3.2009 den 20.18):

Kløpperne og alpetrall

Gjest gubba
Skrevet
  - skrev (På 11.3.2009 den 20.32):

Tenk på området som er kjent for jodling, og spesialistene behøver ikke være fagfolk, bare et ord fra vanlig dagligtale.

Takk for hjelp med tralling i vintersportlandene. Men jeg mangler første del av UTGAVE. Det ender på NING.

Annonse

Skrevet
  - skrev (På 11.3.2009 den 20.40):

Takk for hjelp med tralling i vintersportlandene. Men jeg mangler første del av UTGAVE. Det ender på NING.

Der har jeg fått tapning. Men lurer fælt på intelligens. Mitt slutter med ghet. Noen tips??

Gjest makni
Skrevet
  - skrev (På 11.3.2009 den 20.43):

Der har jeg fått tapning. Men lurer fælt på intelligens. Mitt slutter med ghet. Noen tips??

.de intelligente er ganske gløgge

Skrevet
  - skrev (På 11.3.2009 den 20.42):

Tapning

Snakker om å være dum gitt. Men tusen takk til dere. Da kom jeg i havn i dag og.

Skrevet

Jeg skulle ønske at det ble skrevet i tittelen hvilket kryssord dette gjaldt.

Skrevet

Det var det med splinten i sin brors øyne og ikke bjelken i sine egne :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...