Gå til innhold

Ikte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen fortelle meg hvilket oppslagssted som sier at ikte=træl? Jeg skulle like å se det på trykk, eller på nettet.

Fortsetter under...

Skrevet

Dette var tema sist også, hvis jeg husker rett. Hansen forveksler vel ikte og ilke

Skrevet
  - skrev (På 28.2.2009 den 17.14):

Kan noen fortelle meg hvilket oppslagssted som sier at ikte=træl? Jeg skulle like å se det på trykk, eller på nettet.

Det blir træl, forstår det ikke jeg heller, for ikte er jo flatorm, er det ikke?

Skrevet
  - skrev (På 28.2.2009 den 17.18):

Dette var tema sist også, hvis jeg husker rett. Hansen forveksler vel ikte og ilke

Stemmer. Jeg påpekte "feilen" da også. Kryssordene til Hansen er urolig morsomme, men jeg skulle ønske han var litt mer påpasselig med feil og presisering av nøkkelord. Det irriterer.

Skrevet

Når man skal forfatte tre digre kryssord pr. uke har man kanskje ikke tid til å sjekke alt. Hansen burde hatt en korrekturleser/oppslagsassistent.

Gjest -Kjell
Skrevet

Melder med frivillig!

Tenk å få betaling for å finne feil mens man løser Hansen!

Annonse

Gjest Anonym hjelper
Skrevet

Siden poenget med en korrekturleser er å avsløre faktiske uriktigheter, ikke "feilene" man "finner" ved å skyte etpar skudd i blinde mot diagrammet og så peke på hullene i papiret, er neppe det noen god idé.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...