Gjest e.marie Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Vannrett 4 bokst, 8 linjer nedenfra, 13 fra høyre. Får auti, men det er vel ikke en forstavelse? I'en er fra det loddrette eksiterte (pirret). Har ikke fått lest diskusjonsforumet de siste dagene pga noen travelhet og litt formsvikt. Det er så mye rart som "går". Det har kanskje vært diskutert, men jeg finner ikke hverken prefiks eller pirret som emne, noe som tyder på at dette er bare mitt problem. Håper noen kan hjelpe meg...
Gjest amanda Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Jeg har ANTI og det er absolutt et prefiks. Regne loddrett er ANSE Jeg hadde også ause en stund, men anså at det var galt, siden det ikke auste ned i Bergen på onsdag. Innlegg redigert. (02-27-09 11:14)
Gjest e.marie Skrevet 27. februar 2009 Skrevet 27. februar 2009 Tusen takk, Amanda. Jeg hadde aldri kommet på at ause var feil. I min hjemby auste det også ned, og jeg var ikke i stand til å tenke i andre baner. Jeg anså at noe måtte være galt, og da var det godt å få hjelp :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå