Gå til innhold

Store norske leksikon

Anbefalte innlegg

Gjest macknife
Skrevet

Så er Store norske leksikon gratis på nettet, fra og med i dag, 25. februar. se: www.snl.no

Skrevet

Hvordan kan man søke i SNL? Før sto det søkehjelp(?) et sted, men finner det ikke i denne nye utgaven. Tips å få?

Skrevet

Tror du må logge deg inn på nytt. Det gjorde jeg igår kveld, selv om jeg har abonnert. Den nye utgaven var en skuffelse. Egon

Skrevet

Du kan gjøre enkle søk uten å logge inn, da får du ihvertfall begynnelsen på de artikler som svarer til spørreordet, og det holder ofte for kryssord. Det er et stor søkefelt helt øverst på hovedsiden.

Korrigert: jeg ser at jeg har full tilgang uten å være registrert, registrering er for å bidra med innlegg.

Innlegg redigert. (02-26-09 00:41)

Skrevet

For mitt vedkommende har det ikke vært noen forskjell i hva jeg får opp når jeg søker, enten jeg er innlogget eller ikke. Får samme tilslag på ord uansett. Har full lesetilgang når jeg går inn i artikkelen. Innlogging har vel mer noe med om man har noe å si til SNL, gi kommentarer etc. vet ikke? Andre som vet mer? Har ikke klart å svelge skuffelsen over den nye utgaven enda....

Tone

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...