Gå til innhold

dansesal og utlignes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt treg denne gangen, men er nå snart i havn. Skjønner ikke starten på dansesal,mener jeg har rett på alt uten de første 8 bokstavene som ikke gir mening for meg. Og utlignes klarer jeg ikke. Begg loddrett til høyre og oppe.

Skrevet

Er litt treg denne gangen, men er nå snart i havn. Skjønner ikke starten på dansesal,mener jeg har rett på alt uten de første 8 bokstavene som ikke gir mening for meg. Og utlignes klarer jeg ikke. Begg loddrett til høyre og oppe.

Jeg har reparteres på utlignes

Skrevet

starten på dansesal er jiveinstruktør

Skrevet

Hjelper å spørre, klarte dansesal, men utlignes får jeg en t midt i, og den ville jeg hatt til d??

Skrevet

Takk for hjelp, da var jeg i havn i dag og.

Skrevet

Er litt nysgjerrig på den d'en din, er du sørlending som tuder? :-)

Innlegg redigert. (02-22-09 16:10)

Skrevet

Ja, sørlending er jeg Amanda, men jeg hadde fått retanderes. Hva nå enn det måtte bety. Så det var d èn min.

Skrevet

Ja, det skjønte jeg jo, men jeg smilte av din tud :-) Sørlandet er deilig, skal dit en uge i mai.

Innlegg redigert. (02-22-09 17:27)

Skrevet

Det var jo nettopp den tud`en jeg ikke fikk til å stemme her. Og velkommen til det blide sørlandet i mai.

Skrevet

Hjelper å spørre, klarte dansesal, men utlignes får jeg en t midt i, og den ville jeg hatt til d??

Takk og OK, det er nok jeg som er den tregeste.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...