Gjest åge Skrevet 14. april 2003 Skrevet 14. april 2003 Hei Er det noen som kan gi meg et tips om f.eks. bløt eller lære. Kommer ikke løs fra egen tankegang oppe i høyre hjørne. Har alpejeger på soldat. Mvh Åge
Gjest Jens Skrevet 14. april 2003 Skrevet 14. april 2003 Hei Åge! Forsøk dette. 5 V.............corny (Dan.Dan.) 12 V...........ammin 6L..............oranje 7L...............nomografi Jens
Gjest åge Skrevet 14. april 2003 Skrevet 14. april 2003 Hei Er det noen som kan gi meg et tips om f.eks. bløt eller lære. Kommer ikke løs fra egen tankegang oppe i høyre hjørne. Har alpejeger på soldat. Mvh Åge Hei Takk skal du ha. Det var corny som jeg ikke fikk "tak" i God påske ! Åge
Gjest Britt Skrevet 14. april 2003 Skrevet 14. april 2003 Hei Er det noen som kan gi meg et tips om f.eks. bløt eller lære. Kommer ikke løs fra egen tankegang oppe i høyre hjørne. Har alpejeger på soldat. Mvh Åge Hei Hva brukes i Egeerhavet? God påske ! Britt
Gjest Jens Skrevet 15. april 2003 Skrevet 15. april 2003 Hei Britt! 18 V = kaik ifølge fremmedordboken, en liten smal båt som brukes i Egeerhavet. Jens
Gjest elise Skrevet 16. april 2003 Skrevet 16. april 2003 Hei Er det noen som kan gi meg et tips om f.eks. bløt eller lære. Kommer ikke løs fra egen tankegang oppe i høyre hjørne. Har alpejeger på soldat. Mvh Åge Hvem kan hjelpe med 19 vannrett, våpen. Har kjørt meg helt fast. På forhånd takk!
Gjest Jens Skrevet 16. april 2003 Skrevet 16. april 2003 Hei Elise! Du mener vel 19 loddrett. Prøv med ordet "drepert" Jens
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå