Gjest sosi Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Nå har jeg låst meg så fast på starten på vinter at alt blir bare rot. Kan noen hjelpe meg??
Gjest Mette Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Det er ofte kaldt og da er det godt å ha noe varmt innerst...... tar du den nå ?
Gjest sosi Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Nå har jeg låst meg så fast på starten på vinter at alt blir bare rot. Kan noen hjelpe meg?? Vet du hva Mette, jeg tror ikke jeg ser skogen for bare trær jeg Har problemer med å få løype på midten til å passe inn med noe. Og det varme får jeg de tre første bokstavene på, så er det stopp. Jernteppe kalles det kanskj.
Gjest amanda Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Ikke løype men .....tøy Innlegg redigert. (02-08-09 13:26)
Gjest sosi Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Nå har jeg låst meg så fast på starten på vinter at alt blir bare rot. Kan noen hjelpe meg?? Der kom den Mette, takk og takk.
Gjest mette Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Nå har jeg låst meg så fast på starten på vinter at alt blir bare rot. Kan noen hjelpe meg?? Det er koselig å være med i dette forumet. Hvor ofte har ikke jeg sittet slik og låst meg fast. Da er det ofte lurt å viske ut litt og starte med andre muligheter for ordsammensetninger. Det var forresten Amanda som ga deg tøy. Nå har jeg denne i boks og går ut i snøværet for å poste lørdagens og handle søndagsavisen. Det blir så lenge å vente helt til onsdag med Hansen"føde" Mette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå