Gå til innhold

vinter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg låst meg så fast på starten på vinter at alt blir bare rot. Kan noen hjelpe meg??

Skrevet

Det er ofte kaldt og da er det godt å ha noe varmt innerst...... tar du den nå ?

Skrevet

Nå har jeg låst meg så fast på starten på vinter at alt blir bare rot. Kan noen hjelpe meg??

Vet du hva Mette, jeg tror ikke jeg ser skogen for bare trær jeg Har problemer med å få løype på midten til å passe inn med noe. Og det varme får jeg de tre første bokstavene på, så er det stopp. Jernteppe kalles det kanskj.

Skrevet

Ikke løype men .....tøy

Innlegg redigert. (02-08-09 13:26)

Skrevet

Der kom den Mette, takk og takk.

Skrevet

Det er koselig å være med i dette forumet. Hvor ofte har ikke jeg sittet slik og låst meg fast.

Da er det ofte lurt å viske ut litt og starte med andre muligheter for ordsammensetninger.

Det var forresten Amanda som ga deg tøy.

Nå har jeg denne i boks og går ut i snøværet for å poste lørdagens og handle søndagsavisen. Det blir så lenge å vente helt til onsdag med Hansen"føde"

Mette

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...