Gjest Mette Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Finner ingen forfatter som heter AMARU.... 5.linje nedenfra på midten
Gjest amanda Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Finner ikke problemet. Er du på søndag? Den har jeg ikke
Gjest mette Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Finner ingen forfatter som heter AMARU.... 5.linje nedenfra på midten det er lørdag. har vel flere feil der da........... det er lodrett fra siste bokstav i garuda
Gjest macknife Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Amaru 700-tallet e.Kr., indisk lyriker. Hans verk er samlet i Amarushataka (De hundre strofene av Amaru), en samling erotiske dikt, som tradisjonelt re... Kilde: Store norske leksikon Store Norske Leksikon (www.snl.no) er til meget god hjelp. Den bli forøvrig gratis å bruke i løpet av februar.
Gjest mette Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Finner ingen forfatter som heter AMARU.... 5.linje nedenfra på midten Takk for fyldig svar. Jeg har jo hele rekka av Store norske i bokhylla, men glemmer nesten å bruke dem etter internett kom inn i heimen. Ha en god søndag videre Hisen Mette
Gjest amanda Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 det er lørdag. har vel flere feil der da........... det er lodrett fra siste bokstav i garuda sorry, utrolig teit at jeg ikke fant det, du hadde jo angitt nøyaktig sted. Fint at noen ser bedre enn meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå