Gjest hansdotter Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Noen som kan hjelpe meg med "gud", 5. linje , nr. 5 fra venstre?
Gjest amanda Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Tror du mener 5. linje nedenfra. Jeg mangler også den guden. Har ganu....... håper noen hjelper oss
Gjest jenny Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Noen som kan hjelpe meg med "gud", 5. linje , nr. 5 fra venstre? Jeg fikk Garuda.
Gjest amanda Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Fant den akkurat. Noen ganger hjelper det bare å spørre. Takk likevel!
Gjest ragnar Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Ja, hva ble det egentlig? GaNuda eller GaRuda? Jeh finner ingen av dem ...
Gjest macknife Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Garuda en guddommelig fugl som alt fra vedisk tid har spilt en stor rolle i hinduisk mytologi. Han er slangenes svorne fiende og Vishnus venn og ridefu... Kilde: Store norske leksikon
Gjest amanda Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Ja, hva ble det egentlig? GaNuda eller GaRuda? Jeh finner ingen av dem ... Det ble Garuda, jeg fant den da jeg rettet gassen
Gjest hansdotter Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Garuda en guddommelig fugl som alt fra vedisk tid har spilt en stor rolle i hinduisk mytologi. Han er slangenes svorne fiende og Vishnus venn og ridefu... Kilde: Store norske leksikon Tusen takk, artig å vite litt mer om løsningsordet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå