Gjest sosi Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Pleier ikke løse søndagskryssordet, men i dag har jeg gjort det. Pleier det å være så lett?? Til og med jeg klarte det i løpet av en halvtime.
Gjest Olav Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 De er nok ikke av de vanskeligste, nei. Blir liksom litt lett jogging etter magasinkryssordet!
Gjest Steinar Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Enig med sistnevnte, men forlanger ikke stor vanskelighetsgrad hver gang. sånn sett er søndagens ok tidtrøyte, og finner stadig små og store utfordringer allikevel. Denne gang nede hvor jeg får SEER som svar på mål?? Har registrert meg, men utestengt pga. ikke betalt faktura. Trodde nå en skulle få fakturaen før en betalte. Så får ikke benytte NKL inntil videre. Men det var SEER da? :))
Gjest Solveig Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Hei SEER er oppført som mål og enhet her i NKL. Fra Snl.no: "seer asiatisk masseenhet, i de fleste land lik 1/40 maund, dvs. mellom 0,3 og 1 kg." Eller så må jeg si jeg kjenner meg igjen i din erfaring: fikk ikke regning før tilgangen var stengt av. Det er vel et luksusproblem i globalt og historisk perspektiv, men du verden så surt der og da. Fra Solveig
Gjest karih Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Pleier ikke løse søndagskryssordet, men i dag har jeg gjort det. Pleier det å være så lett?? Til og med jeg klarte det i løpet av en halvtime. Har erfart det samme, det skulle vel være unødvendig å skrive og be om å få tilsendt faktura i disse datainnbetalingssystemtider( nesten Hansensk). Det skjedde selvsagt en helg når jeg har mest bruk for det. Håper de rette leser her og ordner opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå