Gjest Siv Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Vil dele ut en verbal blomst til alle brukerne av norsk kryssordleksikon. Dere er alle sammen så høflige og hjelpsomme. Det er en fin tone på dette forumet. I motsetning til på brukhodet.no Der det forekommer så mangt. Her møter du bare positive folk. Håper det kan forsette slik i tida framover også.
Gjest amanda Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Enig med deg og blir gjerne med på blomsterdrysset til våre venner, (selv om vi har slanger i vårt paradis også, men heldigvis sjelden.) Har ikke sett brukhodet-siden tidligere. Og ser ikke at vi der kan finne eget forum for Dagbladet. Det synes jeg er topp her, da det kun er Hansen jeg løser. Pluss at lørdagskrysordet i Bergens Tidene er brukbart til å finne svar på 9 spørsmål som erstatter vanlige spørreord inne i kryssordet. Resten av kryssordet er for lett til at jeg gidder. Ha en fin Hansenuke. Innlegg redigert. (01-25-09 17:54)
Gjest Ryanne Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 - skrev (På 25.1.2009 den 14.49): Vil dele ut en verbal blomst til alle brukerne av norsk kryssordleksikon. Dere er alle sammen så høflige og hjelpsomme. Det er en fin tone på dette forumet. I motsetning til på brukhodet.no Der det forekommer så mangt. Her møter du bare positive folk. Håper det kan forsette slik i tida framover også. Herlig!!!!! Jeg slutter meg helhjertet til. Alle trenger blomster midt i snøkaoset som råder utenfor vinduene. Hilsen Anne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå