Gjest sosi Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Dere er så flinke, jeg strir jeg med både kjærester hvor jeg har noen bokstaver her og der, mange e\er, kjeftbruk hvor jeg mangler litt på midten, og pynt hvor jeg ikke skjønner noe. Klarer ikke å få ord ut av noen av de. Er det noen tips til meg der ute??
Gjest mette Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 På kjærester har jeg fått gneldrebikkjegeskjeft Pynt er vel staffering . Du kan jo prøve å se om du er enig Mette
Gjest mette Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Dere er så flinke, jeg strir jeg med både kjærester hvor jeg har noen bokstaver her og der, mange e\er, kjeftbruk hvor jeg mangler litt på midten, og pynt hvor jeg ikke skjønner noe. Klarer ikke å få ord ut av noen av de. Er det noen tips til meg der ute?? På kjærester har jeg fått gneldrebikkjegeskjeft Pynt er vel staffering . Du kan jo prøve å se om du er enig Mette
Gjest amanda Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Dere er så flinke, jeg strir jeg med både kjærester hvor jeg har noen bokstaver her og der, mange e\er, kjeftbruk hvor jeg mangler litt på midten, og pynt hvor jeg ikke skjønner noe. Klarer ikke å få ord ut av noen av de. Er det noen tips til meg der ute?? kjeftbruk er gneldrebikkjegeskjeft pynt er staffasje redigert: slik går det når vi skriver samtidig Innlegg redigert. (01-25-09 12:54)
Gjest sosi Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Tusen tusen takk for hjelp. Det var jo klart som dagen når dere sa det.Men pynt kan da ikke bli staffasje Amanda, er ikke det en bokstav for lite??Må vel heller bli staffering som ble sagt her,eller hva??
Gjest sosi Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 På kjærester har jeg fått gneldrebikkjegeskjeft Pynt er vel staffering . Du kan jo prøve å se om du er enig Mette Helt enig med deg. Trodde jeg da var ferdig helt til jeg ser at jeg mangler blindbokstavene i parasitt og mål på øverste linje og nedover.Kan ikke finne det uansett hvor jeg søker.
Gjest sosi Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Tusen tusen takk for hjelp. Det var jo klart som dagen når dere sa det.Men pynt kan da ikke bli staffasje Amanda, er ikke det en bokstav for lite??Må vel heller bli staffering som ble sagt her,eller hva?? Lurer på om jeg har funnet de. En e på mål, har noe med børsen å gjøre i så fall. Og en r på parasitt.??
Gjest -Kjell Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Helt enig med deg. Trodde jeg da var ferdig helt til jeg ser at jeg mangler blindbokstavene i parasitt og mål på øverste linje og nedover.Kan ikke finne det uansett hvor jeg søker. AME ser ut til å være et fat (som mål) men jeg vet ikke noe nærmere. I parasitt er det bare en blindbokstav og den er nok M.
Gjest amanda Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Tusen tusen takk for hjelp. Det var jo klart som dagen når dere sa det.Men pynt kan da ikke bli staffasje Amanda, er ikke det en bokstav for lite??Må vel heller bli staffering som ble sagt her,eller hva?? Selvsagt har jeg staffering, tok det på en sviktende hukommelse
Gjest Anonym hjelper Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 AME ser ut til å være et fat (som mål) men jeg vet ikke noe nærmere. I parasitt er det bare en blindbokstav og den er nok M. Ame er forklart i praktisk talt alle ordbøker - f.eks. NRO: ame (subst.) Bøyningsformer: en ; -r ; (over mnty. og mlat. fra gr. arne «vannspann») -------------------------------------------------------------------------------- eldre rummål for flytende varer (ca. 4 anker) . // mest dial. fustasje; stor tønne: Jf. vassame. . "amer af vin med kobberbaand og aarstal" (Hams. Saml. rom. forf. II (1908) 14) Innlegg redigert. (01-25-09 22:48)
Gjest Belladonna Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 På kjærester har jeg fått gneldrebikkjegeskjeft Pynt er vel staffering . Du kan jo prøve å se om du er enig Mette Du må da ha blingset på hva kjærester er ;-).
Gjest Olav Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Ame er forklart i praktisk talt alle ordbøker - f.eks. NRO: ame (subst.) Bøyningsformer: en ; -r ; (over mnty. og mlat. fra gr. arne «vannspann») -------------------------------------------------------------------------------- eldre rummål for flytende varer (ca. 4 anker) . // mest dial. fustasje; stor tønne: Jf. vassame. . "amer af vin med kobberbaand og aarstal" (Hams. Saml. rom. forf. II (1908) 14) Innlegg redigert. (01-25-09 22:48) Takk, da slipper jeg å fundere mer når jeg neste gang får AME som mulig svar på mål!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå