Gjest bitte Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Nå har jeg lest den lange korrespondansen om fredag og får forståelse av at det kommer en Hansen-kryss på fredager også? Kan det være mulig? Er det en sånn Hansen som er på onsdager og lørdager, eller er det en annen variant? Søndags-Hansen kan ikke måle seg med onsdag eller lørdag, men ble helt skjelven med tanke på at jeg kan ha gått glipp av flere fredager? Syns Dagbladet bør annonsere litt mer hvis så er tilfelle.
Gjest amanda Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 du har ikke lest nøyaktig nok. Tidligere var der et lite kryssord i fredagens sportbilag, ikke et Hansensk. Igår kom det en speialutgave av sportsbilaget, det var det siste som kommer, er nå nedlagt. I dette bilaget var der en Hansen, så du har nok kun gått glipp av et eneste ett. Spør på nærmeste bensinstasjon om de har et fredagsdabla for igår til overs! Håper dette stoppet skjelvingen. God lørdagskveld, nå går jeg på sangerball. Innlegg redigert. (01-24-09 18:12)
Gjest bitte Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Nå har jeg lest den lange korrespondansen om fredag og får forståelse av at det kommer en Hansen-kryss på fredager også? Kan det være mulig? Er det en sånn Hansen som er på onsdager og lørdager, eller er det en annen variant? Søndags-Hansen kan ikke måle seg med onsdag eller lørdag, men ble helt skjelven med tanke på at jeg kan ha gått glipp av flere fredager? Syns Dagbladet bør annonsere litt mer hvis så er tilfelle. Hei Amanda. Takk for at du tok deg tid til å svare. Du har nok rett, det ble litt for mye å finlese alle innleggene. Skjelvingen startet før jeg kom gjennom alle. Nå har søndag passert, så det er kanskje utopisk å tro at jeg kan få tak i en fredagsutgave? Men jeg skal iallefall prøve. Har skjelvingene under kontroll. Håper iallefall det kommer frem på denne siden hvis Hansene (mot formodning) skulle produsere flere onsdag/lørdagskryss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå