Gjest birkebeiner Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Morsomt med et helsides sportskryssord for oss sportsidioter, men heldigvis med de velkjente hansenske vrier.
Gjest amanda Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Der fikk du meg jamen rett ut av huset! Nå går jeg igang, men håper her ikke er altfor mye sports-spørreord. God helg, alle.
Gjest Olav Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Samme her! Men nå er det en stund siden jeg kjøpte Dagbladet på fredager, men det var da ikke kryssord i sportsmagasinet tidligere? Eller husker jeg feil?
Gjest amanda Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Hvis du ser nederst finner løsning fra forrige uke ihvertfall
Gjest amanda Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Der fikk du meg jamen rett ut av huset! Nå går jeg igang, men håper her ikke er altfor mye sports-spørreord. God helg, alle. Dette gikk radig, og faktisk klarte jeg alle sportsordene uten noe oppslag også, tror jeg da. Men mangler blindbokstavene i dram. Loddrett til høyre. Kan noen hjelpe Innlegg redigert. (01-23-09 19:32)
Gjest birkebeiner Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Etternavnet til en hopper fra DDR, fornavn Dieter
Gjest amanda Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Etternavnet til en hopper fra DDR, fornavn Dieter Jeg reviderte spørsmålet mitt men dere skrev. Tror jeg fant hopperen, men står fast på siste del av drammen. Innlegg redigert. (01-23-09 19:39)
Gjest Olav Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Det er nok feil i diagrammet, drammen er vannrett, mens bøyd er loddrett. På dram har jeg skrevet KNERT og på bøyd har jeg KROKRYGGET
Gjest birkebeiner Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Jeg reviderte spørsmålet mitt men dere skrev. Tror jeg fant hopperen, men står fast på siste del av drammen. Innlegg redigert. (01-23-09 19:39) Her må det være en feil, det er bøyd som som er loddrett og dram vannrett - 5 bokstaver
Gjest amanda Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Jaa, da ga det seg jo med en gang, hadde alt uten de to bokstavene. Det rare er at jeg hadde løsningen på dram vannrett. Tusen takk.
Gjest Olav Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Hvis du ser nederst finner løsning fra forrige uke ihvertfall I tilfelle, hvis jeg ved et uhell skulle ha sett det, at det var et kryssord i bilaget til Dagbladet fredag, har jeg nok ganske fort lagt det vekk. Løsningen som står under kryssordet i dag er til et kryssord på 12 x 10 ruter, og det er ikke akkurat noe å hoppe i taket for. Skal det være noe å bry seg om, må det vær helsides!
Gjest e.marie Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Jaa, da ga det seg jo med en gang, hadde alt uten de to bokstavene. Det rare er at jeg hadde løsningen på dram vannrett. Tusen takk. Er det virkelig Hansen på fredager og? Utrolig dumt at vi kjøpte VG i går. Synd jeg ikke åpnet pc'en om kvelden. Da hadde jeg også vært som et strek ut for å kjøpe Dagbladet. Og så var det Hansen på 2. juledag leste jeg her i ettertid. Nok en forsømmelse fra min side. Litt av bakdelen ved å ha lap-top og liten plass. Den står ikke tilgjengelig døgnet rundt, selv om jeg oftest bruker den flere ganger pr døgn. Ha en fin Hansen-helg!
Gjest Olav Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Det gjenstår å se om det blir noe fast fredagskryssord fra Dagbladet. Dette som var i sportsmagasinet tror jeg var en avskjedsgave da dette magasinet som har vært et bilag til fredagsavisa nå er en saga blott. Det var siste Sportsmagasinet som ble gitt ut i går.
Gjest e.marie Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Takk for svar. Godt at det bare er ett fredagskryss jeg har gått glipp av Skjønner det er lite håp om fredags-Hansen. Kanskje like greit for mitt vedkommende. Bruker en del tid på kryssord. Har en hobby til som jeg bruker mye tid på. Der må jeg også bruke hjernen, og den gir i tillegg mosjon og sosialt fellesskap. Resten av tiden går til husarbeid, matlaging osv. slik at min sambo og jeg kan ha det greit... Sist jeg kjøpte fredagsDagbladet var 16. mai i fjor. Var betenkt på om det ble 17. mai avis. Og det utløste forståelig nok "Hvor er Hansen?" i dette fora. Ja, for det er ikke kjekt med helg og ikke Hansenkryssord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå