Gjest Olav Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Nå er det onsdag og tid for nytt Hansenkryssord! Come on, let's beat it!
Gjest karih Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Har du ikke tid til å sove litt først, din natterangler? Jeg gleder meg også, som vanlig. Har hatt en god natts søvn.
Gjest heidi Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Ja så er vi i gang igjen, bare så synd at jeg har kun to timer fri før det er kurskveld. Og når jeg kommer heim rundt kl 22.00, tror jeg ikke det blir så mye ork igjen til kryssordet. Men etter jobb i morgen, så ligger den her og roper på meg, for å bli ferdig. Lykke til alle sammen da.
Gjest Einar Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Nå er det onsdag og tid for nytt Hansenkryssord! Come on, let's beat it! Det ser ut til at jeg har den boks. Jeg synes at den var lettere enn en vanlig onsdagskryssord.
Gjest amanda Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 De blir enklere for tiden! Noen fremmedord som finnes her er ikke noen stor utfordring, det er når sammensetningene blir kuriøse og spesielle at vanskelighetsgraden stiger, og da er det morsomst. Enig noen? Olav, idag fikk du vel livretten din av Hansen? Innlegg redigert. (01-21-09 17:09)
Gjest Olav Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Jeg trodde du sikta til løsningen på fôr, for jeg kjøper sekker på 25 kg hos Felleskjøpet. Men det er til rådyra mine, den loddrette tar jeg på Wesselstuen!
Gjest amanda Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Kjempevittig, jeg synes jeg ser deg spise rådyrmat rett fra sekken! Det høres fantastisk ut å ha rådyr å fore, gjør du det hele året? Innlegg redigert. (01-21-09 21:53)
Gjest Olav Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 De holder seg lenger opp i bygda om sommeren og trekker nedover om høsten. De er her stort sett fra oktober til mai. Akkurat nå er det bare en bukk og ei geit her. Bukken er her for fjerde vinteren, mens samme geita har besøkt oss i 7 eller 8 vintre. En vinter var det vel 7 dyr som gikk her.
Gjest amanda Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Nydelig. Har aldri sett et rådyr, du vet hos oss er det vått og kaldt og breiflabb over alt, juba juba.
Gjest Jossi Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Nå er det onsdag og tid for nytt Hansenkryssord! Come on, let's beat it! Hei! Alt er greit bortsett fra matretten nede til venstre. Man kan trolig lage stek i panne, men finner det ikke på NKL eller i kryssordbøker. Kan noen gi et hint? Jossi
Gjest Olav Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Hei! Alt er greit bortsett fra matretten nede til venstre. Man kan trolig lage stek i panne, men finner det ikke på NKL eller i kryssordbøker. Kan noen gi et hint? Jossi Hvis du googler pannesteking/pannestekt vil du få masse treff og forslag på mat du kan pannesteke, men selve pannesteken den forblir nok en hemmelighet. Jeg har svart det samme selv, men da må vi vel heretter kalle en stek som er stekt i ovn for ovnstek? Du får bl a forslag på grytestek her på NKL om du søker på matrett, så da er det kanskje helt ok med pannestek også? (Pokker, der ble jeg for sein igjen!) Innlegg redigert. (01-22-09 18:07)
Gjest Unni Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Pannestek er bare en direkte oversettelse fra det engelske pan steak. Slike kjøtt i gryte-greier. Men å si at life sucks på norsk blir livet suger - puh!
Gjest Gerd Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Nydelig. Har aldri sett et rådyr, du vet hos oss er det vått og kaldt og breiflabb over alt, juba juba. Jeg leste noe her tidligere fra Amanda om vått og Breiflabb overalt. Fra Bergen. Knutsen og Ludviksen. Har du fjernet det? Synd i så fall. Jeg er Knutsen og Ludviksen - fan. Jeg har bl.a den opprinnelige LPen, der de bodde i tunell.
Gjest amanda Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Neida, det er ikke fjernet, står her. Knutsen og Ludvigsen er hot i vår familie, jeg har to godt voksne sønner som kan alle sangene deres, de sitter som spikret fra de var barn. Og alle vi bergensere synger jo Eg vil te Bergen, og Ludvigsen gjorde det, han! Innlegg redigert. (01-22-09 21:46)
Gjest Olav Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 ....og Eg ska' te Bergen om snaut 3 veker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå