Gå til innhold

banevokter+elv

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan noen hjelpe med siste del av banevokter?? jeg har bokstavene ?vart*s?er. og er eem på elv riktig??

Gjest audmarie
Skrevet

Eem er riktig. Banevokter: Prøv k istedet for t, deretterm, så det går det nok bra!

Skrevet

kan noen hjelpe med siste del av banevokter?? jeg har bokstavene ?vart*s?er. og er eem på elv riktig??

vaktmester, elven er riktig, den finnes her i NKL

Innlegg redigert. (01-18-09 12:39)

Skrevet

Tusen takk for hjelpa. En ser seg blind til tider. Da har jeg bare blindbokstavene på skjøn ånd og ære igjen. Finner ikke de

Skrevet

E på skjønnånd

H på ære

begge står her i NKL

Innlegg redigert. (01-18-09 14:21)

Skrevet

Tusen takk skal du ha Amanda. Jeg har fremdeles ikke fått noe svar fra NKL hvordan jeg skal få betalt og komme meg inn. Har sendt flere mail. Har bare en sperret konto jeg.

Skrevet

Sånn er det hos meg også. Bare sperret konto på NKL, bare prakk spør du meg.

Skrevet

Men hva er problemet hvis du både har mulighet til å søke og kan skrive innlegg på diskusjonssiden, uten å måtte betale for det? Da er det Norsk Kryssordleksikon eller Egmont forlag som har et problem, mener nå jeg da.

Skriv i vei!

Skrevet

Har aldri bet noe på NKL jeg, og kommer inn hver gang.. Jeg leste et sted at det skulle bli gratis...

Skrevet

Men hva er problemet hvis du både har mulighet til å søke og kan skrive innlegg på diskusjonssiden, uten å måtte betale for det? Da er det Norsk Kryssordleksikon eller Egmont forlag som har et problem, mener nå jeg da.

Skriv i vei!

Ja itj saint. Æ får jo all den hjelpen jeg kan få her sammen med dere og av dere andre kryssordløsere.

Takk igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...