Gjest heidi Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 Nå mangler jeg bare 1 bokstav, og det er den 2. i ordet Vase, helt nederst i venstre hjørne. Kan noen forbarme seg over meg? Ser mange er helt ferdig, men jeg hadde ikke tid i går, så min ble ikke ferdig.
Gjest e.marie Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 Har skrevet v som 2. ord i vase. Ser at ingen har svart, så jeg prøver å svare for første gang. Vært medlem i bare en uke, men har lest forumet i et halvt års tid. Fine forklaringer av Amanda og andre for å kunne benytte NKL. Tusen takk!
Gjest amanda Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 Så hyggelig! Velkommen i forumet. Er enig i at å vase er å svime.
Gjest Olav Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 Jeg for min del har svima rundt på Kulturhuset i dag, vært med å forberede til nyttårskonsert med Forsvarets Stabsmusikkorps. Det skal bli stas!
Gjest heidi Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 Hei til dere som hjalp meg med vase-svime........ Og til deg Olav, håper jeg konserten i kulturhuset i kveld ble vellykket. Har jeg rett om det var i Valdres konserten skulle avholdes?
Gjest Olav Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 Du har så rett, det var på Fagernes. En utrolig flott konsert! Vi fikk servert flere av de store klassikerne (og da selvfølgelig innen jazzen), både i ord og toner. Stabsmusikken ledet av Frode Thingnæs låt noe helt fantastisk, særlig trompetrekka i et Harry James potpurri. Men den store stjerna var likevel Karin Krogh, ho trollbandt publikum fra første stund! Hennes tolking av "Caravan" kommer jeg aldri til å glemme. Innledningen med en helt trolsk solo på altfløyte, og med kamelbjeller og arabisk inspirert sang, førte oss til en oase i Gaza der Karin Krogh hadde opptrått for FN styrker tidlig på 60-tallet. Det virket kanskje ekstra sterkt at dette området er like aktuelt i nyhetsbildet som den gang! Sønnen til Frode Thingnæs hadde også noen flotte solopartier på piano! Når så også Knut Borge var særdeles opplagt kunne ikke kvelden bli bedre! Dette ble litt på siden av kryssord, men som de sier på Kvam: "Men læll da, gut!" Innlegg redigert. (01-16-09 00:05)
Gjest amanda Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 Varmet du opp med dine? Innlegg redigert. (01-16-09 00:19)
Gjest Olav Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 Nei. jeg gjorde ikke det. Det var heller ikke nødvendig, for her var det fullt trøkk fra første tone! Utrolig bra, jeg har fortsatt gysninger og ståpels drøyt to timer etter konserten. Nå gleder jeg meg bare til breiflabben på Wesselstuen om ca 3 uker!
Gjest amanda Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 Håper du får noe å feire! Innlegg redigert. (01-16-09 00:43)
Gjest Olav Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 Litt avhengig av tidsplanen for vår divisjon, men jeg regner med at det blir på tidlig ettermiddag. Det hadde vært hyggelig om vi kunne fått til et lite treff da. Kan sende litt info direkte etter hvert. Men det skjer jo lørdag 7. februar. Innlegg redigert. (01-16-09 00:46)
Gjest heidi Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Hei til dere som hjalp meg med vase-svime........ Og til deg Olav, håper jeg konserten i kulturhuset i kveld ble vellykket. Har jeg rett om det var i Valdres konserten skulle avholdes? Hei igjen. Selv om dette ble noe utenom kryssordløsning,så var det artig å høre om konserten og dens solister. Det du skrev skulle jo vært i aviser rundt om. Konserten kunne jo ikke fått bedre reklame. Jazz er ikke min greie, men nå fikk og jeg lyst til oppleve dette. Må se på programmet til Stabsmusikken og se om de er i nærheten av min heimplass snart. Takk for en fin omtale av konserten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå