Gå til innhold

prosjektør 148

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syntes jeg var flink i dag som ikke har slått opp noe, men så var det plutselig en liten nøtt jeg står fast på her. har kun en P i annen bokstav på prosjektør.

Har heller ikke forstått hvordan man bruker kryssordleksikonet ??? Innrønmmer at jeg er dårlig på å lese bruksanvisninger....

Hilsen Mette

Skrevet

Hvis du skal litt belysning på f eks et bilde, bruker du gjerne en lyskilde som begynner med S.

Begynn med å skrive inne et søkeord i feltetunder "Angi søkeord" og klikk på søk. Da vil du få opp alterneativer for søkeordet. Du kan videre legge inn antall bokstaver, skrive inn bokstaver du kjenner osv. Dermed vil du også redusere antall valgmuligheter. Bare prøv deg fram.

Skrevet

Syntes jeg var flink i dag som ikke har slått opp noe, men så var det plutselig en liten nøtt jeg står fast på her. har kun en P i annen bokstav på prosjektør.

Har heller ikke forstått hvordan man bruker kryssordleksikonet ??? Innrønmmer at jeg er dårlig på å lese bruksanvisninger....

Hilsen Mette

takk. Tenkte spot hele tden, men ville ha det til at det var to tèer...... men det er jo noe helt annet. Ha en god kveld. Lenge å vente på lørdagens, men får lese bok isteden ....

Skrevet

Hilsen Mette

Hvis du setter musepekeren på spørsmåtegnene bak "søk med ....." så får du bra forklaring. Det er også lurt hvis du f.eks. skal søke frem et synonym for anger med seks bokstaver, skriver du anger,6 i feltet, det avgrenser søket til ord som passer med lengden i kryssordet. (Altså komma mellom søkeordet og tallet.)

Innlegg redigert. (01-14-09 21:41)

Skrevet

Takker og bukker. Nå skal jeg jeg prøve litt.

Jeg har løst "Hansen" i minst 10 år mener jeg. Like spennende hver onsdag og lørdag. Det går liksom sport i det, men det var gøy å finne dette forumet som er ganske nytt for meg.

Takk til supre medhjelpere

God kveld fra Mette

Skrevet

En ting til: hvis du har tålmodighet til å se en litt langsom demo kan du klikke på INTRODUKSJON i linjen øverst.

Skrevet

Hvis du setter musepekeren på spørsmåtegnene bak "søk med ....." så får du bra forklaring. Det er også lurt hvis du f.eks. skal søke frem et synonym for anger med seks bokstaver, skriver du anger,6 i feltet, det avgrenser søket til ord som passer med lengden i kryssordet. (Altså komma mellom søkeordet og tallet.)

Innlegg redigert. (01-14-09 21:41)

Dine forklaringer er mye lettere å forstå! Det gikk nok ingen stor pedagog tapt i meg .......

Skrevet

Er ikke enig, din er helt fin, jeg bare fylte ut litt, med litt flere muligheter.

Det er kjekt med nye i forumet, ikke sant?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...