Gå til innhold

onsdag nr. 147

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei der ute, nå står vi fast på IQ-test nederst i onsdagens kryssord?? Vi har kommet til MENSASORTERINGSROS?? Det er blindbokstavene 20 og 21 som er problemet. :o) anka

Jeg er like spent som deg på løsningen.

Jeg ville bare si at denne onsdagsoppgaven er den vanskeligste jeg har sett på lang tid. Lørdagens 475 var derimot ren plankekjøring, nesten.

Og til diskusjonen om NKL, påmelding og forumtilgang legger jeg merke til at det øverst til høyre står "Registrer deg som bruker Glemt passord" selv om jeg er innlogget. Det har vært slik lenge og det har også vært slik tidligere noen ganger at jeg ikke kunne skrive i forumet før jeg logget meg inn en gang til. Men det er visst gått over.

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/7326-onsdag-nr-147/#findComment-28516
Del på andre sider

Annonse

Gjest Belladonna

Jeg er like spent som deg på løsningen.

Jeg ville bare si at denne onsdagsoppgaven er den vanskeligste jeg har sett på lang tid. Lørdagens 475 var derimot ren plankekjøring, nesten.

Og til diskusjonen om NKL, påmelding og forumtilgang legger jeg merke til at det øverst til høyre står "Registrer deg som bruker Glemt passord" selv om jeg er innlogget. Det har vært slik lenge og det har også vært slik tidligere noen ganger at jeg ikke kunne skrive i forumet før jeg logget meg inn en gang til. Men det er visst gått over.

Det hender jeg løser onsdagskryssordet hvis jeg kommer over det hos noen, kjøper Dagbladet bare på lørdager. Jeg synes dette gikk smertefritt og raskt, så vi tenker forskjellig, og det er bra.

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/7326-onsdag-nr-147/#findComment-28522
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...