Gå til innhold

seilerutstyr, søndag 240

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest TerjeH

søker på nkl, antaglig feil nkl.........

Kommer fram til mitai, men søker på det så er det en by???

Så like langt.

Ser jeg har problemer med glød også. Har ?renesi.

NKL er her. Skriv ?itau i boksen under "angi søkeord" og la det kun være en hake i boksen utenfor "søk i svarord". Da skal du få opp ett eneste svar = GITAU. Sjekk så betydningen av dette ordet ved å klikke på det.

Du kan gjøre på samme måten med ?renesi.

Terje

Gjest Steinar

NKL er jo her! og søk på svarord gir svar på begge problemordene dine. De bokstavene du har er riktig. Si fra hvis du vil ha løsningene.

Innlegg redigert. (01-05-09 23:16)

Takker ja til løsningen. :))

finner ikke nkl slik dere beskriver det her, så enten er jeg helt grønn, eller så mangler jeg noe på dataen.............

Annonse

Gjest amanda

Det andre ordet ditt er frenesi.

Denne nettsiden heter Norsk Kryssordleksikon, altså NKL. I spalten til venstre kan du angi søkeord og søke på spørreord og svarord. Skriv søkeordet ditt evt. etterfulgt av komma og antall bokstaver, uten mellomrom.

Hvis du har deler av ordet skriver du det med ? der hvor du mangler bokstaver og søker kun på svarord (altså fjerner du haken på søk med spørreord).

Dersom du ikke har noen spalte til venstre for diskusjonen kan du bruke "KONTAKT OSS"-knappen øverst i bildet og få kontakt med NKL pr. e-post

Innlegg redigert. (01-06-09 13:28)

Gjest Steinar

Ingenting til venstre jeg, så kanskje ikke så rart jeg var litt forvirra. :)))

Får vel sende en mail da.

Men takk for god hjelp og tålmodighet. Kanskje min tur neste gang. :))

Ikke noen kontakt knapp heller.

Gidder du kopiere e-postadressa?

Innlegg redigert. (01-07-09 10:19)

Takker ja til løsningen. :))

finner ikke nkl slik dere beskriver det her, så enten er jeg helt grønn, eller så mangler jeg noe på dataen.............

Hallo. Det er ikke bare du Steinar. Nå har jeg og lurt lenge på dette med NKL, finner det heller ikke hos meg, og jeg bruker explorer. Finner helt oppe hvor det står SØK, og skriv inn ordet. Da søkes der i dette fora, alle fora osv. Og du kan angi dato.

Vet jeg er dum på data, men dette irriterer meg, Dere refererer stadig til NKL. S

Gjest amanda

Her er to søk, det du refererer til på toppen av diskusjonen søker kun i diskusjonen. Det søket som er selve kryssordleksikonet ligger normalt helt til venstre i skjembildet Det er søk på ord. Jeg har ikke tidligere hørt at noen mangler det, mitt tips kan da bare være å kontakte leverandøren. Mailadresse og telefonnr. står under fanen "Kontakt oss" øverst på siden.

Innlegg redigert. (01-07-09 22:47)

Gjest Steinar

Hallo. Det er ikke bare du Steinar. Nå har jeg og lurt lenge på dette med NKL, finner det heller ikke hos meg, og jeg bruker explorer. Finner helt oppe hvor det står SØK, og skriv inn ordet. Da søkes der i dette fora, alle fora osv. Og du kan angi dato.

Vet jeg er dum på data, men dette irriterer meg, Dere refererer stadig til NKL. S

Prøvd med både Opera og Explorer. Samme resultat...........

Her er to søk, det du refererer til på toppen av diskusjonen søker kun i diskusjonen. Det søket som er selve kryssordleksikonet ligger normalt helt til venstre i skjembildet Det er søk på ord. Jeg har ikke tidligere hørt at noen mangler det, mitt tips kan da bare være å kontakte leverandøren. Mailadresse og telefonnr. står under fanen "Kontakt oss" øverst på siden.

Innlegg redigert. (01-07-09 22:47)

Beklager, tror vi må være på forskjellige steder jeg Amanda.

Her er ingen kontakt oss hos meg. Og jeg husker ikke hvordan jeg fant disse sidene, men her er det bare diskusjon og intet annet. Må være en annen adresse til der dere er. Hvis noen kan hjelpe blir jeg glad.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...