Gå til innhold

jul - lørdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel overstått jul alle Hansenvenner. Jeg har litt problemer med å godta min løsning på jul i dagens oppgave. Jeg har o og t som blindbokstaver, men synes ikke det er rett. Andre forslag ?

Fortsetter under...

Skrevet
  - skrev (På 27.12.2008 den 11.19):

Vel overstått jul alle Hansenvenner. Jeg har litt problemer med å godta min løsning på jul i dagens oppgave. Jeg har o og t som blindbokstaver, men synes ikke det er rett. Andre forslag ?

HAR LANDET PÅ O T

Skrevet

Jeg tror jeg foretrekker E og V, da det vel er vanligere at nissen blir servert enn sortert i jula?

Skrevet

Klart det, han sitter jo der med sin julegrøt .......

Skrevet

Når jeg sorterer tankene mine så serveres en løsning. Nissene får jo grøtmat på låven. Jeg hadde sortering og var misfornøyd med det.

Et riktig godt og givende 2009 ønskes til alle her i Forum Hansana !

Annonse

Skrevet

Er det servering (vennlig versjon), eller sortering (litt mer brutal versjon) som er løsningen på jul? Kan begge gå an?

Skrevet

Det har vært diskutert her, og de fleste er enig i at servering er logisk (på låven sitter Nissen med sin julegrøt)

Skrevet
  - skrev (På 27.12.2008 den 22.29):

Er det servering (vennlig versjon), eller sortering (litt mer brutal versjon) som er løsningen på jul? Kan begge gå an?

Etter å ha tvilt meg gjennom nisseproblematikken, må jeg erkjenne at å bli servert som nisse er mye hyggeligere enn å bli (ut)sortert som nisse! Eksempel: Har hatt noen oppdrag som nisse i nabolaget og jeg har alltid fått høvelig servering. Jeg kan aldri huske at jeg har blitt sortert ut som uønsket på noen måte og derved gått glipp av serveringen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...