Gå til innhold

Julehilsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker alle Hansen- og NKL-venner en riktig god og fredfull jul og takk for hyggestunder i forumet i året som har gått.

En ekstra hilsen og takk til Kari S. for hennes oppfordring til en god tone i forumet, jeg har erfart at det er ubehagelig når de personlige gufne og uvennlige meldingene tyter ut .

Fortsetter under...

Skrevet

Å, Amanda Miranda, jeg føler meg som en guffenuvennlighetsmeldingsuttyter, men jul blir det uansett. Så klart blir det det .-) En riktig god og fredfylt jul til deg også!

Skrevet

Hvordan kan du si noe sånt! Uten din humor når noen stikker hoven frem, hadde dette vært mye kjedeligere, og ikke hadde jeg funnet alle bokperlene på egen hånd heller. Stor juleklem!

Skrevet

Takk for hilsen Amanda den varmet,humor må vi ha i forumet!.Julehilsen fra Kari S.

Skrevet
  - skrev (På 22.12.2008 den 18.11):

Hvordan kan du si noe sånt! Uten din humor når noen stikker hoven frem, hadde dette vært mye kjedeligere, og ikke hadde jeg funnet alle bokperlene på egen hånd heller. Stor juleklem!

Bare tulla, vettu :-) Og takk, kjempeklem til deg også, Amanda!

Skrevet

God jul alle sammen. Nå er jeg i BESTEMORBRYRSEGIKKESÅMYEOMHVORDANDETSERUTIHUSET - tilstanden.

Her er det slikkepotter og visper rundt omkring på gulvet. Barnebarnet på besøk.

Annonse

Skrevet

God jul til alle Hansen-elskere. Takk for all hjelp gjennom året . Gøy med antydninger på løsningene, men ok med hele svar av og til .

Og at vi har litt diskusjon erv bare OK, for herv er det stor takhøyde, ikke sanmt ?

Skrevet

Nei nå går det for vidt! Skal det bli den reneste syklubb her, eller?

Bare kødder, ser fram til nye og friske meningsutvekslinger etter hvert!

Jeg er ikke lei meg om jeg gjentar mitt fromme ønske om en gledelig julehelg til alle kryssordløsere i hele verden!

Skrevet

Samme til deg, Olav. Samme til deg! Du berget meg i DNs kryssord :-) Tusen takk! Og nå er jeg i gang med dem igjen - førjulskryssord, julaftenkryssord og snart nyttårskryssord - og de er morsomme!

Skrevet
  - skrev (På 23.12.2008 den 21.37):

God jul til alle Hansen-elskere. Takk for all hjelp gjennom året . Gøy med antydninger på løsningene, men ok med hele svar av og til .

Og at vi har litt diskusjon erv bare OK, for herv er det stor takhøyde, ikke sanmt ?

GOD JUL til alle sammen fra meg også, som for første gang skal feire jula til fjells.

Er stort sett innom denne siden hver dag, synes at det er veldig hyggelig. At det av og til (egentlig veldig sjelden!) går litt hett for seg, tror jeg bare man må regne med. Har inntrykk av at det gjør det i de fleste fora.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...