Gå til innhold

Katt nr. 142

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke min dag i dag!! Jeg står aldeles fast på "katt" i første vannrette linje. Jeg burde nok ikke spørre, men nå har jeg snart hodeverk! Hjelp!! Jeg har kommet frem til at han er en eller annen ekspert. Antakelig har det med mus å gjøre?

Innlegg redigert. (12-03-08 16:07)

Fortsetter under...

Skrevet

Hva er det katten gjør? Han, fanger ikke sant. På den måten prøver han å holde bestanden av enkelte dyr nede, eller redusere den.

Gjest birkebeiner
Skrevet
  - skrev (På 3.12.2008 den 15.06):

Det er ikke min dag i dag!! Jeg står aldeles fast på "katt" i første vannrette linje. Jeg burde nok ikke spørre, men nå har jeg snart hodeverk! Hjelp!! Jeg har kommet frem til at han er en eller annen ekspert. Antakelig har det med mus å gjøre?

Det stemmer, mus og katt er en mesallianse

Skrevet
  - skrev (På 3.12.2008 den 15.37):

Hva er det katten gjør? Han, fanger ikke sant. På den måten prøver han å holde bestanden av enkelte dyr nede, eller redusere den.

Dette hjalp!! Hodeverken er i retur. Tusen takk

Skrevet

Tror jeg må ha dette kattesvaret inn med teskje jeg.......... Det kan da ikke begynne med mesallianse, da blir alt jeg har fra før helt feil. ???

Annonse

Skrevet

Ũ¨ takk og takk¨. Nå ble jeg lettet !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...