Gå til innhold

470 helt, pratmaker og drikk

Anbefalte innlegg

Gjest Står fast makni
Skrevet

Mangler slutten på de to lange ordene lodrett HELT og PRATMAKER, og finner ikke DRIKK vanrett helt mot venstre ?tylon?e

Noen som hjelper, antyder.

Skrevet

Mangler slutten på de to lange ordene lodrett HELT og PRATMAKER, og finner ikke DRIKK vanrett helt mot venstre ?tylon?e

Noen som hjelper, antyder.

Min helt er et resultat av en forutgående prosess. Pratmakeren sitter inne med et organ som er bedre enn de fleste andres, han overgår vel det meste.

Drikken min kommer fra ei øy i Indonesia, hvis jeg ikke husker veldig feil.

Skrevet

Takk for hjelpen, men har ikke funnet denne øya i Indonesia, som denne drikken skal ha navnet etter.

Skrevet

Min drikk blir en vanlig varm drikk, fra et land i Asia (et tidligere navn på dette landet)

Skrevet

Takk for hjelpen, men har ikke funnet denne øya i Indonesia, som denne drikken skal ha navnet etter.

- ceylonte - nam:-)

Skrevet

En av verdens fineste bøker, "Tidlige traner" begynner slik:

Lærerinnen Inkamal-apaj satt forfrossen, innhyllet i grovstikket ullsjal og fortalte om Ceylon i geografitimen, om den evetyrlige øya som ligger i havet ikke langt fra Indias strender. På skolekartet så Ceylon ut som en dråpe under juret på den veldige kloden. Men hørte man etter, var det ikke mye som manglet der. de hadde både aper og elefanter og bananer (en slags frukt) og den aller fineste teen i verden.........

Innlegg redigert. (12-01-08 13:39)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...