Gjest Står fast makni Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Mangler slutten på de to lange ordene lodrett HELT og PRATMAKER, og finner ikke DRIKK vanrett helt mot venstre ?tylon?e Noen som hjelper, antyder.
Gjest Olav Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Mangler slutten på de to lange ordene lodrett HELT og PRATMAKER, og finner ikke DRIKK vanrett helt mot venstre ?tylon?e Noen som hjelper, antyder. Min helt er et resultat av en forutgående prosess. Pratmakeren sitter inne med et organ som er bedre enn de fleste andres, han overgår vel det meste. Drikken min kommer fra ei øy i Indonesia, hvis jeg ikke husker veldig feil.
Gjest makni Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Takk for hjelpen, men har ikke funnet denne øya i Indonesia, som denne drikken skal ha navnet etter.
Gjest Nina Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Min drikk blir en vanlig varm drikk, fra et land i Asia (et tidligere navn på dette landet)
Gjest Unni Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Takk for hjelpen, men har ikke funnet denne øya i Indonesia, som denne drikken skal ha navnet etter. - ceylonte - nam:-)
Gjest amanda Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 En av verdens fineste bøker, "Tidlige traner" begynner slik: Lærerinnen Inkamal-apaj satt forfrossen, innhyllet i grovstikket ullsjal og fortalte om Ceylon i geografitimen, om den evetyrlige øya som ligger i havet ikke langt fra Indias strender. På skolekartet så Ceylon ut som en dråpe under juret på den veldige kloden. Men hørte man etter, var det ikke mye som manglet der. de hadde både aper og elefanter og bananer (en slags frukt) og den aller fineste teen i verden......... Innlegg redigert. (12-01-08 13:39)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå