Gjest Lattas Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Det står slå, og jeg har ?ors?e?g? Eneste ordene jeg får ut fra dette er forsverge og korslegge; men ingen av disse betyr det samme som slå (vil jeg tro). Bare lurer på om noen vet. Skal gjøre meg ferdig med VG, Lofotposten og Vi Menn, før jeg tar Dagbladets kryssord. Venter også på finaleoppgaven i NM i Hjemmet, så nok av kryssord, hehe. Trimmer ellers hjernen med sjakk på www.chess.com med nicket Lattas der også, og hjemmesida mi (som ikke har vært oppdatert på lange tider, dessverre) heter home.no.net/prince66 Takker for svar på "sette vidjeløkke på" og tipset om "Kryssordhjelpen", hvor jeg nå har blitt medlem :) Tror jeg satser på korslegge... man slår jo armene i kors. Måtte leveres i posten i dag, så nå er det for seint å hjelpe meg :p Får nå se fasiten lørdag, og heller notere det ned og sende tips til kryssordleksikonet, som jeg gjør stadig vekk, når jeg finner at ord mangler der. Innlegg redigert. (11-05-08 15:34) Lenke til kommentar https://forum.kryssord.no/topic/7113-siste-n%C3%B8tteknekkersp%C3%B8rsm%C3%A5l/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå