Gjest LIV Skrevet 29. mars 2003 Skrevet 29. mars 2003 Hva kan plagg være, jeg har: anti - - pts - on - - kåpe Bindemiddel har jeg og problemer med: an - erkj - - tang og det siste problemet er hans: - - le - ts Er det noen som kan hjelpe meg...??? Ha en fin lørdag
Gjest Jo Egil Skrevet 29. mars 2003 Skrevet 29. mars 2003 Prøv med ANTILOPESKINNSKÅPE og ANKERKJETTING.
Gjest LIV Skrevet 29. mars 2003 Skrevet 29. mars 2003 Hva kan plagg være, jeg har: anti - - pts - on - - kåpe Bindemiddel har jeg og problemer med: an - erkj - - tang og det siste problemet er hans: - - le - ts Er det noen som kan hjelpe meg...??? Ha en fin lørdag Passer perfekt...MEN ... så var det hans: e - le - ts
Gjest Jo Egil Skrevet 29. mars 2003 Skrevet 29. mars 2003 Hva kan plagg være, jeg har: anti - - pts - on - - kåpe Bindemiddel har jeg og problemer med: an - erkj - - tang og det siste problemet er hans: - - le - ts Er det noen som kan hjelpe meg...??? Ha en fin lørdag Jeg har ikke sett oppgaven men, EILERT er jo et guttenavn....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå