Gjest Dag Skrevet 28. mars 2003 Skrevet 28. mars 2003 Hei igjen. Svein og Jens,dere har sikkert løst øverste venstre hjørne.Kan jeg be om et av ordene .Pålegg må bli brunost.Dermed er det et ord som kan avgjøre resten av oppgaven.Må det være så pinetrangt eller har jeg kastet avfallet.
Gjest Svein Skrevet 28. mars 2003 Skrevet 28. mars 2003 Hei Dag! Sliter med Avfall. Men det må vel bli TIMEGLASS PINETRANG TROLL BRUNOST MINIKJOLE DJERV osv.
Gjest Svein Skrevet 28. mars 2003 Skrevet 28. mars 2003 Hei folkens! Hva mener dere om dette alternativet i venstre hjørne: MINIKÅPER VÅGAL VEDOSKE SENEGAROT SKARP... Hva mener "De to store"; CS og waraw?
Gjest opps Skrevet 28. mars 2003 Skrevet 28. mars 2003 alopeki el. alopesi, en, gr., [«» Definisjon] håravfall, skallethet Så dette må bli det rette svaret. Da får du minikjole, seterrapp og djerv
Gjest Svein Skrevet 28. mars 2003 Skrevet 28. mars 2003 Hei opps! Takk for innspillet! Mistenker deg for å ha Fremmedordboka med søkemulighet?? I alla fall: TAKK for at du fikk en siste brikken til å falle på plass!
Gjest waraw Skrevet 31. mars 2003 Skrevet 31. mars 2003 Hei igjen. Svein og Jens,dere har sikkert løst øverste venstre hjørne.Kan jeg be om et av ordene .Pålegg må bli brunost.Dermed er det et ord som kan avgjøre resten av oppgaven.Må det være så pinetrangt eller har jeg kastet avfallet. ALOPEKI og de øvrige ordene fra Svein er fasiten. Som vist, går (igjen) et hjørne opp alternativt om man her vil nytte det "nynorske" VEDOSKE.... Slik er det ofte med disse mengdebegreps-oppgavene. Snart NM i alternative løsninger? Hehe! waraw
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå