Gjest Olav Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Klart det, jeg måtte rekonstruere noen oppgaver som jeg mistet i sommer. Det skulle være litt enklere å gjøre det for noen andre.
Gjest amanda Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 - skrev (På 10.10.2008 den 14.59): Og jeg vil ikke engang prøve å anbefale hva du bør kjøpe :-) Med mindre du har vært igjennom Pickwickklubben (bare tuller, vettu!) Men din prioritering er lik min - så utrolig deilig å stå der og kunne velge fra øverste hylle før reisen tar fatt. Når alt det der om god og trygg tur og slikt er sagt, vil jeg bare ønske deg veldig vekommen tilbake :-) Tusen takk for alle hyggelige god tur reiser, det varmet! Jeg kom nå hjem fra Les Miserable s på DNS. Herlighet hvor gode skuespillere vi har her i Bergen! Og tidligere i uken frydet jeg meg med Mamma Mia, mammamia hvor flott Meryl Streep er! Og om en halv time kan jeg gratulere min kjære med meget rund fødselsdag. En festuke. Unni, jeg anbefaler Selma Lønning Aarøs "Venstre hånd over høyre skulder", hjertet ditt vil gråte over en forvilet liten jente i en tragisk familie. Godt fortalt. Kos dere med Hansen! Innlegg redigert. (10-10-08 23:34)
Gjest amanda Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 - skrev (På 10.10.2008 den 21.26): Klart det, jeg måtte rekonstruere noen oppgaver som jeg mistet i sommer. Det skulle være litt enklere å gjøre det for noen andre. Du er og blir en knupp. Jeg aner ikke hvordan du har tenkt det, men gleder meg. Vi pensjonister kan jo løse Hansen når vi vil i høstmørket. Det er de eneste kryssordene jeg gidder. Alle andre er enten for lette eller for kjedelige. Klem Innlegg redigert. (10-10-08 23:31)
Gjest Olav Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Send en liten mail og si hvilke datoer det gjelder så fikser vi det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå