Gjest makni Skrevet 27. september 2008 Skrevet 27. september 2008 mangler 4. bokstav i VIFTE vannrett midt på.
Gjest Gerd Skrevet 27. september 2008 Skrevet 27. september 2008 Da er du kommet langt. Jeg mangler bl.a fartøy. Antae det må bli en kutter.
Gjest Solveig Skrevet 27. september 2008 Skrevet 27. september 2008 mangler 4. bokstav i VIFTE vannrett midt på. Ordet står som : # gest # gestus # skuespillerfakter her i NKL. Du finner ordet bøyd slik som svaret (forhåpentligvis?!! Etter min løsning, da!) blir i kryssordet, i Dokpro-ordboka.
Gjest Tine Skrevet 27. september 2008 Skrevet 27. september 2008 mangler 4. bokstav i VIFTE vannrett midt på. Geberdet :)
Gjest Gerd Skrevet 27. september 2008 Skrevet 27. september 2008 Midt på, 5. rad - loddrett. Trodde jeg hadde dette, men nå stemmer det ikke lengre. Kan det virkelig bli Geberdet for viftet?
Gjest amanda Skrevet 27. september 2008 Skrevet 27. september 2008 Midt på, 5. rad - loddrett. Trodde jeg hadde dette, men nå stemmer det ikke lengre. Kan det virkelig bli Geberdet for viftet? Ættledd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå