Gå til innhold

LØSNING 457

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, ser man det.. Løsningen på 457 har gjengitt kryssordet slik det EGENTLIG skulle være (men slik det i alle fall IKKE var i den avisen jeg kjøpte..), med "D.E" som oppgave øverst på høyresiden.

Er det NOENSOMHELST av kryssordleksikons brukere som hadde en oppgave som så slik ut som i løsningen?

Å få beklagelser fra avisene i slike saker er dessverre helt håpløst, men det går allikevel an å sende klager på mail da ;-)

Fortsetter under...

Skrevet
  - skrev (På 13.9.2008 den 17.39):

Hehe, ser man det.. Løsningen på 457 har gjengitt kryssordet slik det EGENTLIG skulle være (men slik det i alle fall IKKE var i den avisen jeg kjøpte..), med "D.E" som oppgave øverst på høyresiden.

Er det NOENSOMHELST av kryssordleksikons brukere som hadde en oppgave som så slik ut som i løsningen?

Å få beklagelser fra avisene i slike saker er dessverre helt håpløst, men det går allikevel an å sende klager på mail da ;-)

Flott Unni, å klage etter to uker har vel overhodet ingen hensikt heller.

Skrevet
  - skrev (På 13.9.2008 den 17.39):

Innlegg redigert. (09-14-08 09:25)

Skrevet

Hei igjen

Jeg er enig i at det ikke er noe vits i å klage på en to uker gammel "sak", nå.

Men jeg mener allikevel det er viktig at kryssordoppgavene er presise, og at kryssordet er riktig satt opp. Dessuten er det er jo mange kryssordløsere rundt om i landet som ikke har dette forumet å støtte seg til.

Tidligere hadde Aftenposten en periode med mange feil på søndagskryssordet sitt, løsningen på samme side som oppgaven, oppgave som hadde stått for et par måneder siden, osv., osv. Da var det flere av oss som sendte mailer til redaktøren, og det virket som det hjalp.

Men for all del, vi elsker Hansen tross litt "smårusk", og de lange ordene som vi ikke finner i noe oppslagsverk gjør lørdagskrysset til ukens "højdare" :-)

Skrevet

Greit å diskutere - og jeg forstår deg når det gjelder ekspertenes kryssord, hvor det etter andre fora å dømme er dødsens alvor, og ikke alltid god stemning. Men med Hansen er det lekenheten og humoren som tenner meg og flere med meg, og da er tanken på klager og gruff langt unna. Ta det med et smil og gled dere til neste gang. Å konkurrere med tusener om flakslodd hvor man skal konkurrere med titusener om gevinst, finner jeg helt uaktuelt og sender aldri inn.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...