Gjest Einar Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 Vannrett, nederste linje. Jeg finner ikke de to første blindbokstavene.
Gjest karih Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 SL, som du gjør når du vil fjerne noe på datamaskinen.
Gjest Olav Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 Vannrett, nederste linje. Jeg finner ikke de to første blindbokstavene. Et norsk ord for delete: SL....
Gjest Einar Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 Vannrett, nederste linje. Jeg finner ikke de to første blindbokstavene. Jeg har en rimelig forklaring, men jeg synes ikke den er fullgod: Hvis det spørreordet loddrett hadde vært "servisedelen" kunne dette blitt "osteklokka" hvoretter "fjerne" kunne ha blitt "fratre" Noen synspunkter på dette?
Gjest Olav Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 Går ikke så bra, for da får du problemer med hakapiken som skal være i bundet form.
Gjest Einar Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 Jeg har en rimelig forklaring, men jeg synes ikke den er fullgod: Hvis det spørreordet loddrett hadde vært "servisedelen" kunne dette blitt "osteklokka" hvoretter "fjerne" kunne ha blitt "fratre" Noen synspunkter på dette? Selvfølgelig blir det slette. Jeg hadde en skrivefeil på de andre bokstavene... Tusen takk for hjelpen!
Gjest pedro Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 Jeg er imponert over at det går an å kverulere på noe så enkelt??
Gjest amanda Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 Pedro, da! Du som er så hyggelig, de kverulerer da ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå