Gjest Elisabeth Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Har klart alt bortsett fra midt i kryssordet. Kan det stemme at reder begynner med parasoller ? Får det ikke til å stemme med fly og fisk
Gjest unnis Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Det begynner med plim..... Håper det kan hjelpe.
Gjest Elisabeth Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Takker og bukker. Da er alt i boks. Kjempemoro med Hansen. Takk for raskt svar.
Gjest Kari S Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 God morgen,kan noen røpe den 9.bokstaven(blind),slik at jeg kan får ryddet opp i eventuellt rot.Hansen var som vanlig artig denne gangen også. mvh.Kari S
Gjest Olav Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Jeg har E på den niende bokstaven. Plimsoller -en, -e ikke sjødyktig (men ofte høyt forsikret) skip Etym.: e. den eng. politiker S. Plimsoll som i 1875 fikk innført skipskontroll for å hindre bruk av gamle, livsfarlige fartøyer Innlegg redigert. (09-07-08 09:13)
Gjest Kari S Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 Takk for hjelp,jeg hadde resten riktig,men hadde sett meg blind.Kari S.Støtter ellers de som mener det er feil på:Var med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå