Gå til innhold

458sangløfter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ordet begynne med arie ? syns også vi kunne sløyfe -er- påslutten. noen kommentarer? Hilsen Sonja.

Skrevet

Syns du skal beholde både 'arie' og 'er'. Typisk Hansen ?

Skrevet

Takk for hjelp, men da blir kanskje slutten- tagenter, jeg hadde -talenter, hva tror du? Hilsen Sonja .

Skrevet

tagenter?? tenker du på tangenter, da har du en rute for lite

Skrevet

Takk for hjelp, men da blir kanskje slutten- tagenter, jeg hadde -talenter, hva tror du? Hilsen Sonja .

nei,nå tuller jeg fælt, det heter jo tangent, da må det bli talent likevel, men da tror jeg enda det hadde vært bedre uten er til slutt, hvis jeg ikke har misforstått noe , uffameg . Sonja igjen.

Skrevet

Hei, Sonja. Er det ikke en grei forklaring at lovende sangere blir arietalenter, da?

Skrevet

jo, men skulle ikke søkeordet vært i flertall da,altså sangløftere ? jeg er vel pirkete Sonja.

Skrevet

løfter er flertall for et løfte, (i motsetning til de fleste intetkjønnsord som ikke har ending i flertall)

Innlegg redigert. (09-06-08 23:51)

Skrevet

Amanda, I love you! Men det visste du jo :-)

Skrevet

Skal ordet begynne med arie ? syns også vi kunne sløyfe -er- påslutten. noen kommentarer? Hilsen Sonja.

Nå vet jeg det ihvertfall, ha en flott søndag, her hos oss er det full indian summer og jeg skal på kurs!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...