Gå til innhold

Nr.457, feil eller på jordet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter oppe til høyre med "dufte" og "pronomen". Enten er jeg helt på jordet(mest sannsynlig) eller så er det feil i oppgaven. Noen som kan hjelpe?

Knut.

Skrevet

Tror det må være feil her. Har krysset ut 4. rute i pronomen. Det skal muligens stå et stikkord der.

Skrevet

Tror det må være feil her. Har krysset ut 4. rute i pronomen. Det skal muligens stå et stikkord der.

Enig, da blir endingen på dement antagelig ... sløvet eller...... kløvet, selv om begge deler låter dårlig i mitt øre i forhold til ledeordet.

Det ble nok et glass rødvin på Hansen istenfor en sort rute denne gangen.

Takk! Knut

Skrevet

Enig, da blir endingen på dement antagelig ... sløvet eller...... kløvet, selv om begge deler låter dårlig i mitt øre i forhold til ledeordet.

Det ble nok et glass rødvin på Hansen istenfor en sort rute denne gangen.

Takk! Knut

Har ikke sett så mye på Hanset ennå idag.. Men senil betyr gammel og demens kan sies om det å være "SLØV"

Skrevet

Samme her, jeg endte opp med lukte og oss. Digger Hansen når og hvis han blamerer seg. M.a.o. jeg støtter Egon i hans resonnement!!

Innlegg redigert. (08-30-08 22:29)

Gjest kaspara
Skrevet

Takk for hjelpen. Når jeg krysset ut 4. rute i pronomen, fikk jeg det til å stemme. Heldigvis er det ikke jeg som er senilitetssløvet, bare løsningsordet på dement.

Skrevet

Sliter oppe til høyre med "dufte" og "pronomen". Enten er jeg helt på jordet(mest sannsynlig) eller så er det feil i oppgaven. Noen som kan hjelpe?

Knut.

Godt å ha et forum for oss med Hanse-lidenskap.

Skrevet

Knut.

Det skal nok være et stikkord i den fjerde ruta under pronomen, f.eks. kjemisk tegn som da blir SR.

Skrevet

Enig, det skal være stikkord i den ruta, men sannsynlig "D.E." som oppgave.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...