Gå til innhold

ursubstans

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Guys,

Sliter med dette ordet på 6 bokstaver, 2. linje nedenfra vannrett. Trodde det kunne bli plasma, men denne gang ei. Har som start akas--, som heller ikke behøver å være riktig.

Noen som kan rettlede meg????

Looking forward o.s.v.

mvh

Skrevet

Hei Guys,

Sliter med dette ordet på 6 bokstaver, 2. linje nedenfra vannrett. Trodde det kunne bli plasma, men denne gang ei. Har som start akas--, som heller ikke behøver å være riktig.

Looking forward o.s.v.

mvh

HAr og fått akasha

Skrevet

Hei Randi & Nina,

Tusen takk for respons, jeg takker og kjøper alt dere sier, men ordet "akasha", har jeg ikke greid å finne noen steder, men ordet passer ypperlig sammen med de andre jeg har kommet frem til.

Hugz, Pedro

Skrevet

Akasha = sfære, og da beveger vi oss kanskje litt utover det jorderiske i retning av det store rommet. Jeg valgte den løsningen, er det noen bedre så vær så god.

Gjest Øyvind
Skrevet

Hei Guys,

Looking forward o.s.v.

mvh

Tiltredes !

snl: akasha (av sskr. 'eter' eller 'rom'), i okkultismen en sfære av forfinet stoff som omgir jorden. Akasha er det immaterielle stoffet som utgjør det lufttomme rommet i universet. Dette stoffet var det første som manifesterte seg i solsystemet, og er derfor den eteriske ursubstans som alt annet har utviklet seg fra.

Skrevet

Olav & Øyvind,

Jeg bukker og kneler i det jordiske støvet for sakkunnskapen dere fremviser. Artige greier. Digger denne typen av informasjon.

mvh

Skrevet

Jeg lærer stadig noe nytt! Oppslagmulighetene her på NKL og andre websider er helt fantastiske! Koser meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...