Gjest Sussi Skrevet 9. august 2008 Skrevet 9. august 2008 Noen som kan hjelpe med blindbokstavene i disse ordene? Sopp loddrett øverst og gullpenn 6. vannrett nedenfra til venstre
Gjest nina Skrevet 9. august 2008 Skrevet 9. august 2008 Hei på sopp blir blindbokstavene j r u på gullpenn blir blindbokstavene r r s Kan du hjelpe meg med gud rett under gullpennen? Hilsen Nina
Gjest Bjørn Skrevet 9. august 2008 Skrevet 9. august 2008 Noen som kan hjelpe med blindbokstavene i disse ordene? Sopp loddrett øverst og gullpenn 6. vannrett nedenfra til venstre Sliter med soppen. Gullpenn tror jeg blir pressepris.
Gjest makni Skrevet 9. august 2008 Skrevet 9. august 2008 Noen som kan hjelpe med blindbokstavene i disse ordene? Sopp loddrett øverst og gullpenn 6. vannrett nedenfra til venstre sopp J R U gullpenn O R S HJALP DET. menhva med GUD VANRETT LANGT NEDE HAR - m - da og rytterpositur lodrett langt nede mot venstre .
Gjest pedro Skrevet 9. august 2008 Skrevet 9. august 2008 Hjelp meg før jeg havner på "dårehuset". Sliter med den "Gott verdamte" soppen hvor første bokstaven skal være J. , har kommet frem til at ordet skal slutte med "tunger". Pls. rettled meg vise kvinner & menn!!!
Gjest kaspara Skrevet 9. august 2008 Skrevet 9. august 2008 Noen som kan hjelpe med blindbokstavene i disse ordene? Sopp loddrett øverst og gullpenn 6. vannrett nedenfra til venstre Hvis soppen skal være jordtunger, kan ikke puberteten være kviseoppdagingsperioden. der må være en o i stedet for a. Kan noen hjelpe?
Gjest Olav Skrevet 10. august 2008 Skrevet 10. august 2008 Man oppdager nok mye rart i puberteten, men det har også lett for å bli litt mye av enkelte ting. Det hoper seg liksom opp, på en måte ....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå