Gjest p-hafn Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Jeg har problemer med musikken vannrett ganske langt ned til høyre. Det ser ut til å starte med fele-- men jeg finner ikke ord som da passer med imamen lodrett. Kan noen hjelpe en som ellers må oppsøke 1 loddrett.
Gjest Inger Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 En imam er en lærer. Håper det kan være til hjelp.
Gjest p-hafn Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Takk - jeg prøvde med leser og leder - men det passet ikke. Opererer du med brus som slutten på musikken da ?
Gjest Bjørn Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Imam kan vel bli koranlærer, men hva blir musikk? Det starter vel på fele?
Gjest Inger Skrevet 7. august 2008 Skrevet 7. august 2008 Takk - jeg prøvde med leser og leder - men det passet ikke. Opererer du med brus som slutten på musikken da ? ja felebrus er mitt forslag
Gjest macknife Skrevet 7. august 2008 Skrevet 7. august 2008 Enig om at brus kan være svaret, har aldri hørt det før, derimot sus, men det passer jo ikke
Gjest amanda Skrevet 7. august 2008 Skrevet 7. august 2008 Orgelbrus har du vel hørt før? Og da kan det vel høres felebrus også, selv om det en Hansensk. Innlegg redigert. (08-07-08 15:59)
Gjest pedro Skrevet 7. august 2008 Skrevet 7. august 2008 Hei, jeg kjøper "brus", men det klinger ikke i mine ører!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå