Gjest pedro Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 9 bokstaver, lodrett, under midten, langt mot høyre. Det lakker mot slutten på kryssodet, men nå har jeg gått i "stå". Anyone who can help??? mvh
Gjest Bjørn Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 Jeg har skrevet kuvognene. Hilsen en venn i nøden!
Gjest pedro Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 Hei og takk, når nøden er størst o.s.v.. Om jeg ikke kjører, så kjøper jeg glatt"kuvogna" di!!! mvh
Gjest pedro Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 Takk igjen Bjørn, kom omsider i havn. så nå kan jeg slappe av med god samvittighet og innta en velfortjent vodka med Sprite. Som et lite "Apropos", drikker du "Årgangsvin"?? Ha en god lørdagskveld!!Temperaturen her i Oslo, har "Gott sei Dank" gått ned noen grader takket være noen små regnbyger som har passert, så nå er det levelig og behagelig. Vennlig hilsen
Gjest Bjørn Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 9 bokstaver, lodrett, under midten, langt mot høyre. Det lakker mot slutten på kryssodet, men nå har jeg gått i "stå". Anyone who can help??? mvh Ja, jeg drikker årgangsvin fra terrassen i Nordre Frogn! Vi snakkes!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå