Gjest -Kjell Skrevet 26. juli 2008 Skrevet 26. juli 2008 Hjelp, Hansen tar rotta på meg i godværet. Tone, helt oppe mot venstre, loddrett: _E_NT, hvis seddelmengde... er riktig. Kvint får jeg ikke til å passe med noe. Kan noen hjelpe?
Gjest p-hafn Skrevet 26. juli 2008 Skrevet 26. juli 2008 Hansen har visst gjort deg forvirret - jeg finner ikke igjen noen av ordene på lørdagskryssordet.
Gjest pedro Skrevet 26. juli 2008 Skrevet 26. juli 2008 Hansen har visst gjort deg forvirret - jeg finner ikke igjen noen av ordene på lørdagskryssordet. Er det blitt for varmt??? Vi har over 30 grader i Oslo, men kryssorde thar faktisk blitt tildelt nr. 452. Så nå lurer jeg på hvor du befinner deg???. Vi andre er stort sett ferdig med onsdagskryssen nr. 123. mvh
Gjest -Kjell Skrevet 26. juli 2008 Skrevet 26. juli 2008 teint Takk for teint som fargetone, arne, det hjalp på sedlene. Står ikke i NKL. Og - sorry - glemte å si at det var onsdagens kryssord det gjalt. Jeg sparte på den til feriereisinga, og nå kommer jeg ikke til å finne Dagbladet i det hele tatt noen uker fremover, så dere får kose dere på mine vegne så lenge. (Siste ordet har jeg aldri sett i kryssord, forresten (Hva kunne stikkordet vel bli?)). God sommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå