Gjest ann-mette Skrevet 19. juli 2008 Skrevet 19. juli 2008 Mangler kun denne øverste lange vannrett. Sitter helt fast har: karriereve??l?ggings?ing Kan noen hjelpe??
Gjest sonja Skrevet 19. juli 2008 Skrevet 19. juli 2008 De tre første spørsmålene tror jeg blir e k, og e, også tror jeg ordet må slutte på i ,se søkeordet ! Lykke til ! Hilsen Sonja.
Gjest ann-mette Skrevet 19. juli 2008 Skrevet 19. juli 2008 Jeg får det ikke til å passe. Skal tenke litt på det imorgen. Takk for hjelpen
Gjest sonja Skrevet 19. juli 2008 Skrevet 19. juli 2008 Syns det er leit at det ikke hjalp, derfor sier jeg hva jeg sluttet med, hvis det er riktig da vektleggingsmani harjeg.,hva syns du da? Vennlig hilsen Sonja.
Gjest Andrine Skrevet 19. juli 2008 Skrevet 19. juli 2008 Mangler kun denne øverste lange vannrett. Sitter helt fast har: karriereve??l?ggings?ing Kan noen hjelpe?? Tror Sonja "blingset"litt her, hvis du setter inn k, t og e, tror jeg nok at du får til slutten også.
Gjest ann-mette Skrevet 19. juli 2008 Skrevet 19. juli 2008 Syns det er leit at det ikke hjalp, derfor sier jeg hva jeg sluttet med, hvis det er riktig da vektleggingsmani harjeg.,hva syns du da? Vennlig hilsen Sonja. Tusen takk. Det var en vanskelig ordsammensetning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå