Gjest p-hafn Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 Jeg har problem der rikdommen krysser snødrevet, men det blir kanskje .....mann........., på vannrett og ..........inne.......... på den loddrette. Eller er det andre løsninger ? Er dette feil så send meg 1 vannrett!
Gjest Andrine Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 Jeg har skrevet mani der du har mann, og jeg har -inne- på snødrev. Jeg har forresten fått et rart dyr - midt på helt øverst! Jeg får lete på alle mulige "plasser" for å se om jeg finner det!
Gjest Øyvind Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 - skrev (På 2.7.2008 den 10.54): Jeg har problem der rikdommen krysser snødrevet, men det blir kanskje .....mann........., på vannrett og ..........inne.......... på den loddrette. Eller er det andre løsninger ? Er dette feil så send meg 1 vannrett! Rikdom ? For noen blir penger en lidenskap
Gjest THOMAS Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 Både "pengemanilidenskap" og "pengemonslidenskap" kan være riktig etter min mening
Gjest THOMAS Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 He, He, He, ja, hvorfor ikke "pengevenn" også... Men nå står verken ordet "pengemani" eller "pengevenn" i NK, men det gjør "pengemons". Men det betyr slettes ikke at de andre alternativene er dårligere av den grunn. Når det gjelder dette DYRET "Rhim", skjønner jeg ikke bæra, men det er sikkert en gaselle ...
Gjest Gry Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 - skrev (På 2.7.2008 den 10.54): Jeg har problem der rikdommen krysser snødrevet, men det blir kanskje .....mann........., på vannrett og ..........inne.......... på den loddrette. Eller er det andre løsninger ? Er dette feil så send meg 1 vannrett! Jeg strevde også med det rare dyret, men fant dette i store norske leksikon: Rhim: arabisk navn for persiagaselle (Gazella subgutturosa). Brukes også om hvitgaselle (G. leptoceros), som er utbredt i ørkenområder i Nord-Afrika. Så da så....
Gjest per Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 - skrev (På 2.7.2008 den 10.54): Jeg har problem der rikdommen krysser snødrevet, men det blir kanskje .....mann........., på vannrett og ..........inne.......... på den loddrette. Eller er det andre løsninger ? Er dette feil så send meg 1 vannrett! Ang. "rikdom". Selv Hansen kan vel ikke finne på å skrive "manilidenskap". Det må da bli smør på flesk.
Gjest makni Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 - skrev (På 2.7.2008 den 10.54): Jeg har problem der rikdommen krysser snødrevet, men det blir kanskje .....mann........., på vannrett og ..........inne.......... på den loddrette. Eller er det andre løsninger ? Er dette feil så send meg 1 vannrett! jeg skjønner fortsatt ikke hva SNØDREV skal bli, mangler blindbokstavene, og fantasien strekker ikke til. noen som hjelper, antyder .
Gjest Andrine Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 En pinn som fryser og synes det er godt vær til å være inne i!
Gjest makni Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 Ja, det burde jeg jo skjønt !! Takk for hjelpen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå